Кошмарно пътуване преживяха десетки пътници и се оказаха в капан на автогара „Запад” в Бургас заради некоректна харманлийска фирма „Терра” ЕООД. Автобусът по линия Слънчев бряг – Харманли се оказа пълен в Бургас, а хората, закупили билет, са чакали часове наред, за да им бъде изпратен друг рейс. Това алармира Станка, която била „заложничка” на автогарата.
Свиленградчанката пристигнала в Бургас на 12-ти август. Още при слизането си от автобуса решила да си купи билет за връщане за 14-ти август, тъй като е активен туристически сезон и да си гарантира мястото в автобуса

„Дойдох на автогара „Запад” сигурна в пътуването си, разчитайки на закупения от мен билет. Заедно с мен имаше около 30 човека - пътуващи и изпращачи. Пристигна малък 18-местен микробус, пълен с пътници от Слънчев бряг. Шофьорът обаче се интересуваше само от 4 пътници, на които лично той самият продал билети за отиване и връщане на морето за същия ден. Обясних му, че имам билет със запазено място от три дни, но уви, думите му бяха – „Стига си лъгала, ма!”. По договор  между автогарата и  фирмата превозвач от автогарата продават 12 билета при предварителна продажба, но явно няма комуникация между едната и другата страна, потърпевши обаче бяхме ние. Дали винаги е така – не мога да кажа”, разказва Станка, възмутена от грубото отношение на водача.

Все пак заради големия брой чакащи от фирмата са решили да пратят друг микробус. Той обаче тръгнал от Харманли и до пристигането му в Бургас хората са били принудени да чакат близо 4 часа. Тя се пита защо в разгара на туристическия сезон, в неделен ден, когато има най-много пътуващи, превозват пътниците с микробус по този маршрут.

Станка е решила да прояви гражданска позиция и да защити правата си като потребител. Тя е подала жалба в Комисията за защита на потребителите и до самата фирма. След поведението на шофьора и некоректното му отношение си е мислила, че няма какво друго да я учуди. Била обаче меко казано шокирана от отговора на транспортната фирма “Терра”. Те дори не са счели за необходимо да й се извинят, дори напротив – държали са се нагло, твърди още тя.

Ето какво отговорили от фирмата, вместо да се извинят:
 

Източник на документа: Флагман

За жалост това не било първото кошмарно пътуване на Станка с въпросната фирма. В края на юли т.г. тя е имала и друго неприятно преживяване, пътувайки пак за Свиленград със същия микробус и шофьор. Малко след  Тополовград се спукала гумата на превозното средство. „Случва се, не в това е проблемът, а в отношението”, жалва се Станка, цитирана от Флагман. Обяснили са на пътниците, че от Харманли ще дойде друг автобус, за да прибере хората. След дълго чакане обаче те решили да разберат какво се случва и се обадили на телефонен номер, изписан на микробуса. 

Вдигнал мъж, който отговорил: „Откъде взехте този шибан телефон. Не ме безпокойте, във Варна съм”. След изключителното грубо отношение чакащите започнали да се молят да се приберат живи и здрави и следващия път да се замислят дали изобщо да ползват услугите на тази фирма.