750 млн. гледат в ютюб как се отварят шоколадови яйца
На пръв поглед идеята е изключително безсмислена и само илюстрира всемирната глупост, обхванала света
Клиповете са съвсем елементарни - в рамките на от 15 минути до час се демонстрира цялата процедура - от отстраняване на станиола през сглобяване на съответната играчка, която се намира вътре, или показване на функциите ѝ до разчупване на вафлено бонбонче, потопено в шоколад, също част от изненадата. Това се повтаря толкова пъти, колкото яйца се отварят.
Разбира се, клиповете се гледат основно от деца в детската градина или в предучилищни групи, а преживяването от гледането им се равнява по емоция на тази, която биха получили, ако те самите разопаковат играчката.
На пръв поглед идеята е изключително безсмислена и само илюстрира всемирната глупост, обхванала света. Но всъщност тя е много хитър маркетингов ход, който носи хиляди, дори милиони долари както на влогърите, така и на производителите. Те се обръщат към хората, които снимат видеа, всеки път, когато изкарат нова серия от играчки за шоколадови яйца.
Междувременно ютюб плаща по 4 долара на 1000 гледания. В случая със 750 млн. гледания това прави приблизително 3 млн. долара.
Любопитен факт е, че един от най-известните влогъри, които правят подобни клипове, е 23-годишна бивша детегледачка.
Идеята на клиповете за разопаковане на шоколадови яйца е подобна на тези, в които влогъри демонстрират какво има в чантата им, разопаковат последните си покупки или отварят за първи път поръчани през интернет продукти. Те обаче са ориентирани основно към тийнейджъри.
Влогърите, които ги правят, печелят по 4 долара на 1000 гледания.
Последвайте ни
0 Коментара: