Екипът на популярна компания, измерваща влиянието на брандове и личности в социалните медии, изчисли чрез специален алгоритъм, че Селена Гомез е най-влиятелната персона, без да има каквато и да било конкуренция на върха.
Според анализите всеки неин спонсориран пост, ако бъде публикуван и в трите най-популярни социални медии, ще донесе на рекламирания бранд около 550 000 долара. Анализът се прави възоснова на това колко от последователите й ще се заинтересуват от продукта и каква част от тях ще си го купят. 

Това е с повече от 300 000 долара в сравнение със сумите, които биха докарали на рекламодателите останалите дами в класацията – Тейлър Суифт, Риана, Бионсе, Кендал и Кайли Дженър.

От компанията-анализатор обаче уточняват, че сумата, която Селена печели от всеки свой спонсориран пост, не показва какъв процент от нея прибира самата тя. Причината е, че по принцип латината поства само продукти на компании, с които има договори и предварително уточнени хонорари. Ако все пак реши да даде шанс за еднократни постове, то банковата й сметка многократно ще се увеличи, твърдят анализатори.

Припомняме, че последната снимка, която Селена публикува в Instagram, за отрицателно време събра над 4 милиона лайка и близо 30 000 коментара. С това си постижение тя си спечели титлата "най-харесвана звезда" в социалната мрежа.