Ето как търговци ни цакат с фиктивни намаления
До 30 000 лв. глоба за онлайн магазин за мебели налага Комисията за защита на потребителите
Това на практика означава, че е напълно възможно да е вдигнал цените за кратко, за да анонсира по-голям процент намаление или пък изобщо никога да не е предлагал тези мебели на по-високата цена, посочена като стара.
Отстъпка в размер на 1/3 или дори 1/4 от цената на по-скъпи стоки, каквито са мебелите, несъмнено би повлияла на потребителя при вземането му на решение за покупка. Рискът от това да остане с впечатлението, че му се предлага изключително изгодна сделка се увеличава в случаите, в които не е извършил предварително проучване на пазара.
Експертите от КЗП съветват хората преди да направят своя избор, да открият и сравнят повече предложения на няколко търговци за интересуващите ги продукти.
За да направят най-подходящия за тях избор, е важно при съпоставката да обърнат внимание не само на цената, но и на някои основни характеристики като материали, от които са изработени, условия за доставка и монтаж, поддръжка и гаранционна отговорност.
Последвайте ни
0 Коментара: