Реклама на китайски прах за пране скандализира зрителите по целия свят тази седмица. Клипът обаче е изправен пред сериозна конкуренция за титлата най-расистка реклама на всички времена.
Друга отблъскваща реклама, този път италианска, се разпространява светкавично из интернет, след като компания за почистване превърна промоцията си на прах за пране в расистко и сексистко извращение.

В социалните медии масово цари мнението, че клипа на китайската компания 'Qiaobi' просто бледнее пред шокиращата италианска реклама на Coloreria, която бе излъчена за първи път още преди 10 години.

Промотирайки мотото си „Цветното е по-добро”, клипът показва бял мъж, който след изпиране се превръща в чернокож мъж с огромни мускули.

Рекламата започва с това, как съпруга слага мръсни дрехи в пералнята, след което нейният слабичък съпруг отива при нея само по чорапи и бельо. Жената му се усмихва и след това го напъхва в пералнята.

В края на прането от пералната машина не изкача бледия и слаб мъж, а мускулест чернокож.