Съветът за ислямо-американски отношения - най-голямата организация на мюсюлманите в Щатите, пусна рекламна кампания, която уж бори фобиите на американците срещу забулените им съседи и колеги. Акцията е сатирична и уж трябва да покаже колко е глупава ислямофобията, която избуява от години зад Океана, а и във всяка една нормална държава по света. Само за ден клипът е гледан от над 20 000 души.
Част от хумористичната кампания е рекламирането на ново лекарство наречено &quot;Ислямофобин&quot;. Става въпрос за дъвки, които могат да се купят в Амазон.ком срещу 1,99 долара.<br /> <br /> Според създателите му - те помогат да се пребори страхът от изповядващите исляма в махалата, а и на работното място. Така намаляват и последователите на Доналд Тръмп, който се зарече да не пусне и един мюсюлманин да живее в Щатите.