Няма съмнение, че живеем в ерата на бързите автомобили, където дори големите джипове се предлагат фабрично подготвени за пистата и успешно се представят на равно с изключително спортни автомобили като Porsche 911 и Chevrolet Corvette.
Вече забравихме какви бяха автомобилите преди 2.400 килограмов джип да може да ускори от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Защото, това е още една преодоляна бариера през това десетилетие на абсурдно увеличаващите се конски сили, благодарение на сювовете на BMW, носещи емблемата М, пише &quot;Монитор&quot;.<br /> <br /> При разработването на наследник на X6 M, BMW се е фокусирало върху цифрите, които са направо невероятни. Като за начало, има ускорение от 0 до 100 км/ч, което отнема едва 3.7 секунди. Или казано по драг начин X6 M изминава четвърт миля (402 м.) за 12.1 секунди при 185.07 км/ч. И по двата показателя изпреварва Mercedes AMG GLE63S купе, който е новия съперник на X6 M.<br /> <br /> Нужен е само миг на X6 M и двата му турбокомпресора да захранят всичките 4.4 литра на неговия V8, но след като това се случи, 567 конски сили теглят напред големи сюв. Нова осем степенна автоматична скоростна кутия превключва предавките докато X6 M достигне ограничената максимална скорост от 258 км/ч.<br /> <br /> Ускорението е може би най-впечатляващо с натоварване от 1.01 g. Сцеплението се осигурява благодарение на едни от най-големите предлагани гуми в света на суперавтомобилите. Това са Michelin Pilot Super Sport с размер 285 / 35ZR-21 отпред и 325 / 30ZR-21 отзад.<br /> <br /> Тези гуми помагат на X6 M да спре напълно от 110 км/ч за разстояние от само 46.3 метра, което е еднакво с това на BMW M3, което тежи с 725 кг по-малко. В действителност, всички тестови показатели на X6 M са приблизително еднакви с тези на компактния седан.<br /> <br /> Освен показателите като на малкия си M брат, X6 M споделя и някои недостатъци. Липсва усещане за управлението на джипа, но въпреки много по-големия си размер калибрирането е по-подходящо.&nbsp;Звукът на двигателя е също толкова изкуствен, както и в другите M продукти на BMW, които използват технология свързваща изпускателната система с тон колоните и двигателят на X6 M не звучи като V8.<br /> <br /> Най-големият недостатък на X6 M е предлагания комфорт на окачването при каране, което варира от твърдо, стегнато до неприемливо, шокиращо твърдо в зависимост от настройките на въздушните амортисьори. X6 M е готов за пистата и това е мястото, където окачването работи.&nbsp;Този вид автомобили никога не са имали много смисъл, но точно в това е смисъла. /БЛИЦ