Компанията "Епъл" измисли нов дизайн на лого на своя конкурент "Майкрософт". Въпреки че своеволието вероятно не е умишлено и не е имало за цел да предизвика скандал с авторски права, авторите му получиха остри критики от потребителите на двете компании, съобщава "Индипендънт".
Гафът е направен на сайта за поддръжка на iCloud Calendar на &quot;Епъл&quot;. Е него потребителите трябва да посочат какво устройство използват за приложението. Запазените знаци на всички продукти на &quot;Епъл&quot; са изобразени правилно. Популярното лого на &quot;Уиндоус&quot;, обаче е префасонирано в... рисунка на прозорец.<br /> <br /> Двете високотехнологични компании отдавна са във война в битката за привличане на повече клиенти. Напоследък отношенията им се стоплиха, след като стана ясно, че често потребителите използват софтуерни продукти и на двете марки за различни услуги.<br /> <br /> &quot;Епъл&quot; и &quot;Майкрософт&quot; все още се състезават, но можем да си партнираме в повече неща, отколкото да се състезаваме. И това искат клиентите&quot;, заяви наскоро изпълнителният директор на &quot;Епъл&quot; Тим Кук.<br /> &nbsp;<br /> <strong>Превод: БЛИЦ</strong>