Компанията Walt Disney обмисля преминаване към модел на ценообразуване в своите тематични паркове в САЩ, основан на потребителското търсене. В него ще има финансов или друг стимул за туристите, за да посетят парка извън сезона, съобщава Wall Street Journal.
Както и при цените на самолетните билети, входът в парковете &bdquo;Дисни&ldquo; ще струва повече през почивните дни и около големите празници и по-малко през делниците от седмицата и в нисък туристически сезон, пише infotourism.net.<br /> <br /> С популярността на франчайзи като &bdquo;Замръзналото кралство&ldquo; и Star Wars, посещенията в &bdquo;Дисни&ldquo;-парковете е достигнало рекордни равнища за последните три години. Въпреки че това е наистина добра новина, тя не може да спести на посетителите проблемите с чакането заради големия интерес. Затова и целта на новия ценови модел е по-равномерно разпределение във времето на посещенията в парковете.<br /> <br /> Тази промяна в ценообразуването идва сред редица промени в развлекателните паркове &bdquo;Дисни&ldquo; в Съединените щати. От една страна, Disney да експериментира с използването на технология за управление на тълпи. Например, нейните &quot; My Magic Plus&quot; пакети позволяват на клиентите да си запазват време за разходки и хранене още преди пристигането си.<br /> <br /> Компанията Walt Disney продължава да разширява портфолиото си от паркове. През август, беше обявено, че ще има нови тематични атракциони Star Wars в &bdquo;Дисни&ldquo;-парковете в Анахайм и Орландо./ БЛИЦ