Най-голямата търсачка представи ново си корпоративно лого, няколко седмици след като изненада света с основно преструктуриране, при което Google става част от холдингова компания, наречена Aphabet, пише CNET, цитиран от "Фокус".
Промяната на логото е поредната крачка на Google, утвърждаваща я като напълно различна фирма от уебсайта за търсения в интернет, основан през 1998 година. <br /> <br /> Компанията от Маунтин Вю, Калифорния, се превърна в технологичен гигант, който създава софтуер за смартфони и таблети, издига в небето балони, излъчващи интернет сигнал и разработва &ldquo;умни&rdquo; очила и дори прототипи на самоуправляващи се автомобили.<br /> <br /> Промяната на логото не е единствено символична. При старта си преди почти две десетилетия Google е замислена като компания за настолни компютри. Сега, хората имат достъп до мрежата чрез множество мобилни устройства - от смартфони и таблети до умни часовници. Google изтъква, че новото лого ще се разчита по-лесно на малки екрани и ще съчетава по-добре с новата икона &ldquo;G&rdquo;.<br /> <br /> Google не за пръв път обновява външния си вид. Компанията го е правила шест пъти, откакто основателите Лари Пейдж и Сергей Брин поставят началото на съвместния си проект като студенти в Станфордския университет. Всяка промяна следва интернет тенденциите и има за цел логото да се чете по-лесно на най-използваните устройства.<br /> <br /> И други технологични компании направиха козметични промени наскоро. През юли Facebook обнови логото си, за да се вижда по-добре на смартфони. През 2013 година изпълнителният директор на Yahoo Мариса Мейър промени логото на компанията, една година след като застана начело. <br />