БСП ще акцентира на контактите си с избирателите в интернет. За целта от събота партията е с нов сайт с по-удобен за потребителите дизайн и връзки към Фейсбук профилите на лидера и на парламентарната група, както и към Туитър. Осигурен е и лесен достъп до канала на партията в YouTube, където се споделят клипчета от различни червени инициативи и изяви.
&ldquo;Бъдещето е на интернет, затова целта ни е БСП да бъде по-актуална, по-разбираема и достъпна и за младите хора&rdquo;, обясни говорителят Атанас Мерджанов. Традиционно БСП е определяна като &ldquo;старата&rdquo;, &ldquo;мъртвата партия&rdquo;, но всички видяха на Бузлуджа колко млади хора има в редиците ни. Затова фокусът ни е към активните млади и комуникиращи хора с нови модерни информационни технологии, с повече наситеност на това пространство на комуникацията, допълни той.<br /> <br /> В новия сайт на преден план на фона на националния трикольор са връзките към заявленията за член, симпатизант или доброволец на БСП. На видно място е изведена и анкетата, като всяка седмица &ldquo;Позитано&rdquo; 20 ще пита по актуална тема, пише &quot;24 часа&quot;.<br /> <br /> Разработена е специална видеосекция, като целта на соццентралата е в бъдеще от нея телевизиите да могат да свалят материали с качество директно за новини.<br /> <br /> Запазва се информацията за БСП като структура и документи, но предстои да бъде качена такава и за партньорите в лявата коалиция. Обновена е и мобилната версия на сайта. /БЛИЦ