През последните месеци българският телевизионен оператор Булсатком води преговори с HBO по новите си договорни отношения, съобщиха от компанията. Според тях HBO са предложили и настояли за нереално високи и напълно непазарни цени, както и за нереално висок минимално гарантиран брой абонати.
&bdquo;Приемането на техните условия би означавало драстично поскъпване на пакета за нашите клиенти и ние защитихме техния интерес включително и с риск за собствената си репутация&rdquo;, пишат още от Булсатком. <br /> <br /> От оператора се оплакват, че в хода на преговорите от HBO многократно са си позволили да изключват едностранно сигнала, да разпространяват неверни твърдения и клевети по адрес на Булсатком, включително и да подстрекават публични кампании срещу нас, както и да твърдят, че исканите високи цени са изискване на Булсатком, което е категорично невярно. <br /> <br /> &bdquo;В нощта на 30 срещу 31 юли 2015 г. беше постигнато споразумение, което още в късния следобед на другия ден беше провалено от HBO и сигналът отново беше прекъснат еднoстранно от HBO&rdquo;, пишат още от компанията. <br /> <br /> Съобщението завършва с констатацията, че Булсатком категорично се разграничава от всяка форма на некоректни бизнес практики, корпоративен рекет и манипулации. <br /> <br /> &bdquo;Висшият мениджмънт на компанията взе решение да предложи на всички клиенти, предплатили пакета, компенсации в услуги в размер на 150% от предплатената сума. Услугите с които ще бъде компенсирани клиентите са по техен избор&rdquo;, съобщават от Булсатком. /БЛИЦ<br /> <br /> <br />