София, България
06 Юли 2015, 17:49
7603 прочита
0 коментара
Очаква ни най-слабият туристически сезон. И това беше ясно - след като се случи кризата в Русия и Украйна. Това заяви пред "Лице в лице" министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя допълни, че бюджетът на ведомството за реклама е изключително малък и затова се предприемат мерки за активна рекламна кампания преди следващия туристически сезон.
"Не може да рекламираш всичко за всеки и да хвърляш пари, които да потъват. Затова ние в момента рекламираме на нашите целеви пазари. Трябва да имаме фокус, за да имаме резултат. Говорим за перспектива в рамките на 5 години", посочи министърът.<br />
<br />
Според нея за далечните пазари Европа е една дестинация и е много важно да предлагаме съвместни туристически продукти. /БЛИЦ<br />
0 Коментара: