Очаква ни най-слабият туристически сезон. И това беше ясно - след като се случи кризата в Русия и Украйна. Това заяви пред "Лице в лице" министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя допълни, че бюджетът на ведомството за реклама е изключително малък и затова се предприемат мерки за активна рекламна кампания преди следващия туристически сезон.
&quot;Не може да рекламираш всичко за всеки и да хвърляш пари, които да потъват. Затова ние в момента рекламираме на нашите целеви пазари. Трябва да имаме фокус, за да имаме резултат. Говорим за перспектива в рамките на 5 години&quot;, посочи министърът.<br /> <br /> Според нея за далечните пазари Европа е една дестинация и е много важно да предлагаме съвместни туристически продукти. /БЛИЦ<br />