60 000 лв. с ДДС възнамерява да похарчи Национален филмов център за отпечатването на плакати, брошури, покани, баджове, бюлетин за отбелязване на 100 години българско кино. Това става ясно от обявената обществена поръчка.
Подчинената на Министерство на културата Изпълнителна агенция &quot;НФЦ&quot; очаква до 10 юли 2015 г. оферти за отпечатването на рекламните материали. Изборът ще е на основание &quot;икономически най-изгодна оценка&quot;. От документацията става ясно, че срещу сериозния като размер бюджет ще трябва да бъдат отпечатани рекламни материали с наименование - &quot;Златен ритон&quot; и &quot;Фестивал Златна роза&quot; - по 500 бр. каталози, между 300 и 500 бр. плакати, по 400 бр. покани и баджове за двете инициативи, както и 2000 бр. за 8-страничен бюлетин &quot;Творческа Европа&quot;.<br /> <br /> Документацията е разписана от изпълнителния директор на &quot;НФЦ&quot; Павел Васев. /БЛИЦ