Току-що БДЖ получи поредния пазарен шамар и е все по-близко до умирачка. И когато бъде ликвидирано финално, ще попитам всички синдикални юнаци, комунисти, социалисти и страхливи псевдо-десни, защо не направиха някакъв вид публично-частно партньорство. Това написа на страницата си във Фейсбук икономистът Владимир Каролев.
&bdquo;Въпреки че въпросът &quot;защо&quot; тук си има ясен отговор - същите хора гледаха на БДЖ като на каца за кражби и устройване на партийни и синдикални кадри на работа - нещо, което ще е, ако не невъзможно, то много затруднено в публично-частно партньорство или изцяло частна компания. Както се казва - честито, да получиш това, дето си пожелаеш, неслучайно е древнокитайско проклятие&rdquo;, пише още той.<br /> <br /> &bdquo;В случая Христо Ковачки, с всичките му кусури, които често коментирам, в този случай не носи грам вина (извън забавени плащания към БДЖ, но те не са определящи за този казус) и защитава по най-добрия начин собствения си и на компаниите си интерес. Така че да не го обвиняваме&rdquo;, завършва той.<br /> <br /> Постът на Каролев идва, след като стана ясно, че съвсем скоро бизнесменът Христо Ковачки ще получи лиценз за жп превоз./БЛИЦ <br /> <br />