Базираната в Румъния компания за онлайн търговия eMAG, започна процес на придобиване на онлайн магазина Fashion Days. И двете компании работят активно на българския пазар.
През месец май eMAG ще внесе документи за одобрение към регулаторните органи относно поглъщането на Fashion Days, дружество, собственост на консорциума Naspers. <br /> <br /> <em>&quot;Това е значимо събитие в развитието на eMAG и ще донесе значителни ползи за всички потребители. Екипът на Fashion Days влага много усилия в работата си, те са изключително талантливи и ще се радваме да използваме техния опит по пътя към по-бързо пазарно развитие в региона&quot;</em>, коментира Юлиан Станчу, акционер и изпълнителен директор на eMAG.<br /> <br /> Сделката ще помогне и на двете компании, като Fashion Days ще продължи да се развива въз основа на стратегическата подкрепа, която ще окаже екипът на eMAG. А онлайн търговецът от своя страна ще се възползва от опита на модния онлайн гигант, ключовите партньорства, които има търговецът, както и набора от потребители, с които работи. <br /> <br /> От септември 2012 г., когато eMAG започва своята дейност в България, търговецът се превърна в предпочитан избор за онлайн покупки за много потребители, като същевременно оказа сериозен тласък в развитието на електронната търговия в страната. От тогава eMAG разви портфолиото си с разнообразие от категории, като вече предлага на клиентите си книги, играчки, козметика, бижута и много други.<br /> <br /> Fashion Days предлага на своите повече от 8 милиона клиенти по света над 500 000 продукта на повече от 1000 марки. Благодарение на своето постоянно подобряващо се представяне &ndash; 2.5 милиона продукта, доставени за 2013 г.,&nbsp;и повече от 1.5 милиона Facebook фенове, Fashion Days доказва, че е един от важните фактори в онлайн търговията с модни стоки в региона. <br /> <br /> <br /> <br type="_moz" />