Фирмата за бебешки и детски продукти, която избра Николета Лозанова за свое рекламно лице, е свалила последната си фотосесия с нея, тъй като се съобрази с желанията на потребителите. Това съобщиха от компанията на Фейсбук страницата си. Фирмата обаче продължава договора си с водещата.
&quot;Във връзка с негативните реакции, които предизвика фотосесията на Николета Лозанова за САМ, вземаме предвид неодобрението на голяма част от потребителите и преустановяваме използването на кадрите&quot;, написаха от &quot;Чиполино&quot;.<br /> <br /> Само преди десетина дни Ни Ло се изфука в социалната мрежа със скандалната фотосесия. &quot;Още от малка, Никол проявява афинитет към стилните и екстравагантни детски продукти от ежедневието й, като с огромно удоволствие се наслаждаваше на избора ми на количка - от италианската марка CAM. За мен пък е чест, че за поредна година, именно аз представям новата им колекция. В кадрите сме преплели следното послание: Майчинството е най-големият чар на всяка жена и количката е най-луксозният аксесоар&quot;, написа пишман тв водещата. <br /> <br /> Снимките с Николета вече са свалени от страницата на &quot;Чиполино&quot;, но все още са откриваеми в профила на Ни Ло. <br />