Спомняте ли си DeLorean от втората серия на филма "Завръщане в бъдещето"? Колата бе снабдена с "домашен ядрен реактор", преработващ всякакви хранителни отпадъци в гориво. Освен това можеше и да лети, да не говорим за пътуване във времето. Всъщност вече има автомобили, които "се научиха" да летят, а някои компании дори завършват разработката на коли с двигател, основан на най-новите изследвания в областта на квантовата химия. Тази година обаче нас ни очакват доста премиери на автомобили, които се движат по пътищата и използват нормални източници на енергия, съобщава "Стандарт". И при това ще предизвикат голям интерес.
<strong>BMW 7-Series<br /> </strong>Флагманът на BMW, който ще се пусне в преследване на невероятно успешния Mercedes-Benz S-Class, ще бъде показан през есента на домашния автосалон във Франкфурт. В моторната гама на новото поколение ще има и компактен 4-цилиндров двигател, макар че допреди две години човек трудно можеше да си представи &quot;седмица&quot; с такъв мотор. Двулитровият двигател ще развива максимална мощност от 260 к.с. и достатъчен въртящ момент, за да задвижва големия седан. Всъщност топверсията на &quot;седмицата&quot; ще бъде оборудвана както и досега с двигател V12 с мощност 600 кончета, от които по-рано немците планираха да се откажат. Благодарение на използваните леки материали, сред които алуминий и карбон, флагманът ще &quot;отслабне&quot; с около 170 кг. Най-големи промени обаче BMW обещава в салбона, който ще &quot;изпревари с няколко години&quot; интериора на настоящите модели на баварската марка. Производителят вече намекна за нова версия на мултимедийната система iDrive с отделен екран за пътника до водача, Wi-Fi точка за достъп, безчижно зареждане на смартфоните и аудиосистема Bowers &amp; Wilkins. Много стилистични и технически решение ще бъдат заимствани от концепна Vision Future Luxury, показан миналата есен на автосалона в Пекин. Последните шпионски снимки обаче говорят за това, че дизайнът на седана ще бъде изпълнен в консервативен стил.<br /> <br /> <strong>Maserati Levante<br /> </strong>Maserati използва каросерията на седана Ghibli, за да направи първия си сериен кросоувър, чиито тестове започнаха миналото лято. Дотогава за облика на първия сериен всъдеход в историята на италианската марка можеше да се съди по прототипа Kubang, показан през далечната вече 2011 г. Продажбите на Levante се очакваха да започнат миналата година, но италианците преместиха дебюта на модела за настоящата. Конкурентът на Porsche Cayenne ще получи голяма гама бензинови и дизелови двигатели, най-наточената от които ще бъде &quot;осмак&quot; туин-турбо с мощност 560 к.с. Двигателите ще работят с 8-степенна автоматична скоростна кутия ZF. През 2018 г. Maserati планира да продаде невижданите в историята си 75 000 автомобила, като по-голямата част ще се падне именно на Levante<br /> <br /> <br /> <strong>Bentley Bentayga</strong><br /> Първи в дългата си история всъдеход се подготвя да пусне и Bentley. Британците са близо до приключване на тестовете на модела, който трябва да се появи към края на годината. За вида на колата може да се съди сасега само по няколко тийзъра, но и това е достатъчно, за да стане ясно, че тя няма да прилича на нещо повече от спортния концепт от 2012 г. EXP 9 F. Най-наточената версия на новото Bentley ще бъде снабдена с 12-литров двигател с 2 турбини. От компанията твърдят, че автомобилът ще развива максимална скорост 320 км/ч, което ще го направи най-бързия в сегмента на луксозните коли с повишена проходимост. Името Bentayga, което вече е официално потвърдено, произлиза от наименованието на необикновено скално образувание на един от Канарските острови.<br /> <br /> <strong>Cadillac CT6<br /> </strong>Твърди се, че новият флагман на &quot;Кадилак&quot;, който ще дебютира в Ню Йорк през есентта, ще бъде &quot;най-технологичният автомобил в света&quot;. Седанът CT6 ще бъде оборудван със системата за полуавтоматично управление Super Cruise. Тя е способна да поема управлението на волана и отговоря за ускорението и спирането на колата, като я държи в избраната лента за движение. Моделът също така ще бъде снабден с &quot;умно&quot; огледало в салона с вграден TFT дисплей, на който ще се изобразява картината от камерата за задно виждане с хидрофобно покритие. Тази технология ще помогне да се премахнат &quot;мъртвите зони&quot; около автомобила, като видимостта се увеличи с 300%. Очаква се CT6 да получи изцяло алуминиев корпус, като в конструкцията на седана ще бъдат използвани също така стомана и магнезий. Моделът ще се предлага с новия 8-цилиндров двигател с хибридно задвижване, а също така с 6 и 4-цилиндрови мотори. Твърди се, че моделът доста ще прилича на прототипа Elmiraj./БЛИЦ&nbsp;<br /> <br />