Жените с малък бюст са доста по пестеливи и пресметливи при пазаруване в сравнение с притежателките на щедро деколте. Често пъти именно размерът на сутиена оказва решаващо влияние върху поведението на дамите по време на шопинг, сочи проучване на британски портал за интернет търговия.
Изследването е установило, че жените с размер на чашката А и В са доста пестеливи, докато по-надарените са склонни да купуват повече луксозни стоки. Това е станало при сравнение на продажбите на бельо с общите поръчки на клиентките и разпределянето им&nbsp; в пет категории - от малко до много пазаруващи, пише &quot;Дейли мейл&quot;.<br /> <br /> Анализът показва, че само седем процента от жените с чашки В на сутиена са в категорията на харчещите много пари, докато там са 17 процента от притежателките на чашки С , 24 процента от тези с чашки D и 33 процента от най-надарените с чашки Е.<br /> <br /> Общо 65 процента от притежателките на малък бюст пък попадат в категорията на малко харчещите, докато тези с размер С и по-големите са предимно в групата на средно и повече харчещите.<br /> <br /> Едно от възможните обяснения според специалистите е, че по-малки сутиени купуват по-млади жени, а те са и с по-ниски доходи, защото все още не са намерили високо платена работа.<br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br /> <br />