Лондон, Великобритания
27 Ноем. 2014, 12:24
19281 прочита
0 коментара
Жените с малък бюст са доста по пестеливи и пресметливи при пазаруване в сравнение с притежателките на щедро деколте. Често пъти именно размерът на сутиена оказва решаващо влияние върху поведението на дамите по време на шопинг, сочи проучване на британски портал за интернет търговия.
Изследването е установило, че жените с размер на чашката А и В са доста пестеливи, докато по-надарените са склонни да купуват повече луксозни стоки. Това е станало при сравнение на продажбите на бельо с общите поръчки на клиентките и разпределянето им в пет категории - от малко до много пазаруващи, пише "Дейли мейл".<br />
<br />
Анализът показва, че само седем процента от жените с чашки В на сутиена са в категорията на харчещите много пари, докато там са 17 процента от притежателките на чашки С , 24 процента от тези с чашки D и 33 процента от най-надарените с чашки Е.<br />
<br />
Общо 65 процента от притежателките на малък бюст пък попадат в категорията на малко харчещите, докато тези с размер С и по-големите са предимно в групата на средно и повече харчещите.<br />
<br />
Едно от възможните обяснения според специалистите е, че по-малки сутиени купуват по-млади жени, а те са и с по-ниски доходи, защото все още не са намерили високо платена работа.<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
OЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Политика
Борисов с бомба за знаков гербаджия: Гласят го за премиер, а аз не съм го виждал от 10 години!
28 Март 2024, 11:35
Политика
Горещо от "Дондуков" 2: България отива на избори, заради този ход на ИТН
28 Март 2024, 11:06
0 Коментара: