С наближаването на премиерата на последния филм книгата на Толкин „Хобит: „Битката на петте армии“, рекламната кампания се засилва. Традиционният партньор на създателите на филма – новозеландската авиокомпания, отново използва фентъзи тематиката в свои реклами.
От &bdquo;Air New Zealand&ldquo; пуснаха видео с инструкции за безопасност по време на полет. То, обаче, рязко се различава от традиционните скучни обяснения. В него участват звездите от филмите на Питър Джаксън &ndash; Илайджа Ууд (Фродо Бегинс), Дийн О'Гормън (джуджето Фили), Силвестър МакКой (Радагаст Кафявия), както и самият режисьор.<br /> <br /> Мерките за безопасност са обяснени от елфи, а за онагледяване как да се изпълнят по-добре, са използвани джуджета и дори орки. Създадена е и миниармия, която да покаже най-сигурния път за напускане на самолета.<br /> <br /> При излизането на предишните два филма от трилогията авиокомпанията ги подкрепи с мощна реклама. Освен че обяви за превозвача, който &bdquo;може да ви заведе до Средната земя&ldquo;, миналата година на самолетите й беше изобразен страховитият дракон Смог.<br /> <br /> Преди дни стана ясно, че разходите по заснемане на филмите са достигнали рекордни размери. По-любопитно е, обаче, дали третата част ще изравни и дали ще надмине печалбата на първата - &bdquo;Хобит: Неочаквано пътешествие&ldquo;, който стана един от едва седемте филма с приходи над 1 млрд. долара.<br /> <br /> <iframe frameborder="0" width="520" height="310" src="//www.youtube.com/embed/qOw44VFNk8Y" allowfullscreen=""></iframe> <br /> <br />