Израелската компания Drek, която организира вечерни партита за мъже с нетрадиционна ориентация, писна реклама, на която двама мъже изобразяват жертвата и палача, по маниера на показаните екзекуции от ислямската държава ИДИЛ, съобщи „Индипендънт”.
Рекламата предизвика бурна отрицателна реакция в Интернет, където критиките за скандалния плакат бяха стотици. В отговор един от авторите на идеята нарече рекламната акция &bdquo;сатира&rdquo;, с която освен че се привлича определена аудитория, се осмива и ислямския радикализъм.<br /> <br /> Това не е първата изцепка на израелската компания. Преди няколко месеца тя пусна интернет банер, на който руския поет Александър Пушкин бе изобразен в страстна целувка с казахски композитор от 19-и век. /БЛИЦ<br />