От публикуваните до този момент договори става ясно, че bTV и Nova са привлекли най-много пари за отразяване на предизборната кампания, следвани от всекидневниците "Труд" и "24 часа". Това показва анализът на Института за развитие на публичната среда на Антоанета Цонева, цитиран offnews.bg.
Институтът представя за втори път междинните резултати от мониторинга на 40 медии &ndash; електронни и печатни - 6 телевизии, 4 радиостанции, 15 вестника и 15 информационни сайтове и агенции. Данните са с актуалност към 19 септември 2014 г. Първите данни бяха обявени на 10 септември.<br /> <br /> От договорите, подписани до този момент, става ясно, че най-много средства са вложени за реклама в медии от коалиция &ldquo;БСП - Лява България&rdquo; - 512 711.7 лв. , следвана от Движението за права и свободи - 506 271,05 лв.<br /> <br /> Справка с регистъра за даренията в Сметната палата показва, че едва 8 от 25-те регистрирани партии и коалиции, са декларирали получаването на дарения - КП АБВ, ПП АТАКА, КП БСП - Лява България, ПП Зелените, ПП Нова Алтернатива, ПП Нова България, ПП Обединена България, ПП Общество за нова България.<br /> <br /> Към този момент КП АБВ е събрала най-много дарения, в размер на 138 363 лв., следвана от ПП АТАКА - 16 870 лв. и КП БСП - Лява България - 11 620 лв.<br /> <br />