Нова тв и bTV днес обявиха в един глас, че са били №1 по гледаемост снощи, когато стартираха две техни хитови продукции - "Сървайвър: Камбоджа" и "ВИП брадър".
<strong>На сайта на bTV четем: </strong><br /> Първият епизод на най-очакваното приключенско шоу в България &quot;Survivor: Камбоджа&quot; е фаворитът на аудиторията в понеделник вечер, 15 септември. С разлика от 45% сред активната аудитория на възраст 18-49 и над 50% сред младата аудитория на възраст 18-34 спрямо следващата в класацията телевизия. &quot;Survivor: Камбоджа&quot; даде началото на най-голямото приключение в българския ефир тази есен. В своя пик предаването привлича 1 млн. и 156 хил. зрители. Данните са на ГАРБ.<br /> <br /> <strong>От Нова телевизия не остават по-назад и на техния сайт виждаме: <br /> </strong>Категоричен победител в битката за зрителско внимание &ndash; така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20.00 &ndash; 23.22 ч. <br /> <br /> С дял от 38.8% от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти два пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията &ndash; bTV (с дял от 20.9%).<br /> <br /> Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент. <br /> <br /> Още в първите 10 минути на предаването Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21.30 ч. е два пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно, разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над четири пъти.<br /> <br /> &quot;След изключително успешния старт на X Factor през изминалата седмица, резултатът от първия епизод на VIP Brother потвърждава, че в момента създаваме най-качествените предавания в България&rdquo;, коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на &bdquo;Нова Броудкастинг Груп&rdquo;. /БЛИЦ<br /> <br />