Туристи в Ахтопол молят за помощ, защото се страхуват от зарази. „Дойдохме заради добрите отзиви и че приемат в хотела с домашни любимци. Бяхме изключително неприятно изненадани, тъй като обслужването и храната са направо под всякаква критика, особено в така наречения ресторант. Обслужващият персонал е без необходимото за това работно облекло, хигиената е на изключително ниско ниво, а колбасите са със съмнителен срок на годност“, оплаква се Мара Белева в рубриката „Моята новина“ на Нова телевизия.
От сигнала й обаче не става ясно кой е ресторантът.<br /> <br /> &bdquo;Посудата с е нащърбени краища, а на едно семейство дори отдолу на чинията имаше остатъци от торта. Чашите от кафе се мият на ръка и то с два пръста. Просто изплакнати са вилиците и ножовете. Те се бършат също на ръка с кърпа, която прилича на мръсен парцал, а храната се състои от полуфабрикати и замразени зеленчуци. Независимо от оплакванията, не се взимат никакви мерки. При молбата ми да се срещнем с управата на хотела и ресторанта, такава не се състоя, а хотелът е пълен с почиващи и има много малки деца. Много от почиващите казаха, че са се оплаквали, включително и до агенцията по храните, но засега няма никакви резултати, а се приемат всеки ден почиващи&ldquo;, добавя Белева./БЛИЦ <br /> <br />