Това е второто поколение на Hyundai i20. Новият модел изглежда по-стегнато и свежо. Hyundai се придържа към дизайнерския език, който вече видяхме при малкото братче i10 и големите i30 и i40. Без излишни финтифлюшки, мъникът е готов за тежка европейска битка с причудливата Fiesta, новопоявилата се Corsa и класическото Polo.
Флуидната скулптура се е отразила положително на субкомпактната кола. Предницата е по-сресана, фаровете са изтеглени назад, а тясната ивица зад емблемата контрастира с голямата &bdquo;уста&rdquo; за охлаждане отдолу. В задната част също ще откриете доста характерни за Европа дизайнерски елементи &ndash; нищо чудно, колата е проектирана в Рюселсхайм, Германия.<br /> <br /> За съжаление Hyundai доста ревностно крие интериора, така че ако сте върли фенове на i20, ще трябва да следите изкъсо за нови снимки. Под предния капак очаквайте модерните двигатели от i10 &ndash; с работен обем 1,0 и 1,2 литра. По всяка вероятност топверсията ще се задвижва от 1,4-литровия мотор от актуалната версия. А нещо по-така? В Hyundai пазят мистериозно мълчание, но опитът във WRC не може да не доведе до подходяща версия и в серийното портфолио на марката. /БЛИЦ<br />