София, България
29 Юли 2014, 21:53
10544 прочита
0 коментара
Фонд „Земеделие” отпусна почти 4 милиона евро за реклама на българска лютеница на руските пазари и на български патладжани - на арабските. С тази сума ще бъдат представени и храни като "имамбаялдъ" и сладко от рози.
„Руснаците много я харесват, но там не е толкова популярна, колкото тук. Там просто я няма на пазара, има заместители - грузинска лютеница. Изобщо не е застъпена на пазара”, казва Дмитрий Друмев пред bTV.<br />
<br />
За три години ще атакуваме пазарите на Русия и Обединените арабски емирства с реклама на лютеница, имамбаялдъ, конфитюр от рози, праскови в захарен сироп.<br />
<br />
„Чрез интернет сайтове, брошури, изложения, голямо влияние оказва пресата, в списания с над милионен мащаб. На руския пазар пак реклами, изложения, DVD дискове”, посочва Елена Александрова.<br />
<br />
В кулинарните школи на Москва и Дубай ще бъдат подарявани и малки бурканчета с мостри, както и европейското и българското знаме, и информация за произхода на продукцията. С подобни методи преди година лютеницата проби на германския пазар.<br />
<br />
„Необходимо е да насочим нашите усилия натам, защото интересът на Русия към българската земеделска продукция е огромен”, изтъква земеделският министър Димитър Греков. Еврокомисията вече е избрала за изпълнител на проекта Сдружението на преработвателите на плодове и зеленчуци./БЛИЦ<br />
<br />
<br />
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
OЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Региони
Почетният консул на Молдова получи най-високото отличие от областната управа на Пловдив
29 Март 2024, 13:00
Скорост
Ето кои са най-продаваните нови автомобили в Европа през февруари СНИМКИ
29 Март 2024, 12:35
Икономика
Експерт огласи какво ще се случи с цените на храните у нас около Великден
29 Март 2024, 12:33
0 Коментара: