Клипът, в който се рекламира паста за зъби, като се плюе кръв, не нарушава етичните правила за реклама и търговска комуникация, смятат от Етичната комисия към Националния съвет по саморегулация, съобщава "Труд".
Комисията, в която медийни и рекламни специалисти, се е произнесла по жалбата на мъж от София, според когото кадрите в рекламата са &bdquo;отвратителна гледка, неподходяща както за възрастни, така и за деца&rdquo;, а кървенето на венците често е сериозен проблем, &bdquo;който може да бъде замаскиран от пастата за зъби, но не и излекуван&rdquo;.<br /> <br /> В становището на компанията производител &bdquo;ГлаксоСмитКлайн&rdquo; твърдят, че тяхната цел е да предизвикат вниманието на хората да се грижат за своето здраве. <br /> <br /> Там се цитира и проучване, според което едва 30% от българите ползват паста и четка за зъби, 38% си мият зъбите само вечер, а 8% изобщо не ги мият.<br /> <br /> &bdquo;Макар и неприятна, визията в рекламното послание отразява реалността, с която се бори рекламираният продукт, още повече, че статистиката не се е променила&rdquo;, пишат в решението си от Етичната комисия./БЛИЦ <br /> <br />