В Лондон е изработен рекламният клип за България с ощърбената карта, на която липсваше част от Пиринска Македония. Гафът бе бързо поправен, след като медиите го забелязаха и популяризираха.
Изпълнителният директор на Агенцията за инвестиции Борислав Стефанов обяснява в интервю за 24 часа какъв е бил творческият път на рекламния материал. <br /> <br /> Консорциум с водеща фирма &quot;Адиа&quot; - представител на &quot;Файненшъл таймс&quot; за България е водещата фирма, изработила проекта. Криейтив частта е направена от &quot;Пъблисис&quot;. Грубият материал се изпраща от тях, а финализирането се прави в студио в Англия. И след това се изпраща за одобрение на консорциума, а те - на нас. След създаването на клипа освен колегите от агенцията имахме срещи с водещи икономисти, маркетолози, ПР експерти, на които представяхме клиповете. Видени са от много хора, казва Стефанов. <br /> <br /> Странното е, че никой не го е забелязал. Кампанията върви от началото на март и получихме стотици отзвуци - повече от българи в чужбина, но от чужденци. И всички казаха, че кампанията е чудесна. Явно не сме единствените, които не са го забелязали. И явно грешката не е толкова голяма грешка. Но от друга страна, си е грешка и трябва да се коригира. Оттук нататък ще се излъчва новият клип, допълва той.<br /> <br /> <br /> <br />