Категоричен съм, при това на 100 процента, че реакцията на Ахмед Доган по време на нападението е абсолютно истинска и той не играе, заяви режисьорът Киран Коларов във „Всяка неделя“. Наблюдавал съм толкова хора, толкова реакции, изучавал съм езика на жестовете, даже и професор може да се нарека по него, но в кадъра виждам една неподправена изненада.
Една абсолютно автентична реакция на стряскане, блъскане на ръката на нападателя &ndash; нормално движение на всеки човек и после смелост. Доган не хуква да бяга, а се хвърля срещу нападателя, за да се предпази. Два са начините на реакция в такива случаи&ndash; хвърляш се, за да браниш живота си, или бягаш със същата цел. Той избира първата. <br /> <br /> Ако това беше нагласено, щеше да има много фалшиви жестове от страна на нападнатия. Той даже можеше да се хване за сърцето и да падне артистично. Никой обаче не знае, че в живота не става така. Стресът и уплахата идват после. Първата реакция е да се защитиш, да да оцелееш. Никой не може да ме убеди, че човекът срещу мен играе. <br /> <br /> Отлично разпознавам актьорите, имитаторите и истинските реакции. Тук реакцията е абсолютно истинска. Пълна изненада и веднага опит да се спаси. Ако знаеше за нападението, Доган щеше да се издаде с жестовете си. И това може да ви го каже всеки режисьор. Дори господинът да беше носител на Оскар, пак щях да видя фалш, ако имаше. Но той няма Оскар. <br /> <br /> Страшно съжалявам, че точно аз трябва да си кажа мнението, не обичам много политиката, но реакцията е единствено на стреснат и изненадан човек, който не знае, че ще бъде нападнат. Киран Коларов е режисирал филмите &bdquo;Въздушният човек&ldquo;, &bdquo;Те надделяха&ldquo;, &bdquo;Испанска муха&ldquo;, &bdquo;Искам Америка&ldquo;, &bdquo;Ако някой те обича&ldquo; и др. и е една от емблемите на българското кино.