16 януари, 16:30

България чете БЛИЦ!

Факт! Blitz.bg е безспорният лидер в интернет-новините
прочитания: 4079 | коментари: 17
София, България

Скука и безхаберие сковаха новинарските "copy-paste" издания на уеб групировките. Тежки нарцистични разстройства тресат сайтовете на големи (в миналото) вестници. И докато те дремят, навирили носове в уютна хибернация, в интернет пространството се роди и израсна сайтът на българската онлайн журналистика. Сайтът, който обяви блицкрийг на псевдоновинарите в родния уеб - Blitz.bg. Читателите му отговориха както подобава - с огромен интерес и нарастващо доверие. И така, само 4 години след своя прощъпулник, БЛИЦ спечели 85 процента лоялна аудитория и 15 на сто от пазара на измерваните новинарски сайтове в България. Отегчени от болното его и лъжите, които размахват някои колеги, днес ви предлагаме последните данни на най-голямата агенция за интернет проучвания в Централна и Източна Европа "Гемиус". "Гемиус" измерва основните количествени характеристики на аудиториите в едни от най-големите и популярни сайтове в българския уеб. Данните на агенцията са най-достоверни и се приемат за стандарт в онлайн пийпълметрията на всички аналогични на българския онлайн пазари в Централна и Източна Европа. Тези данни ясно и категорично показват, че

БЪЛГАРИЯ ЧЕТЕ BLITZ.BG

През декември БЛИЦ е българският сайт в категория "Новини" с най-много импресии (колко пъти дадена уебстраница е видяна от посетителите) - 21 372 635. Цифра, недостижима дори за новинарските сайтове с дългогодишна история на големите интернет издатели у нас като „Нет Инфо.БГ”, "Инвестор.БГ" и "Дир.БГ", както ясно се вижда от Таблица 1.


Tab_1.jpg
  Таблица 1


Blitz.bg заема първо място и по среден брой импресии на потребител - 37,06 (Вж. Таблица 2). Тези данни категорично показват, че читателите посещават БЛИЦ, за да четат. И то да четат много - така, както никой друг в България не е четен.


Tab_2_1.jpg
  Таблица 2


Blitz.bg е на челно място и по времето, прекарано от потребителите в целева група "Новини" за изминалия месец. Този индикатор се изразява в часове, а данните на БЛИЦ са повече от респектиращи - 561 537,07 (Вж. Таблица 3).

Tab_3.jpg
Таблица 3


На първо място сме и по средната стойност на времето, прекарано от един посетител на нашите страници. Измерва се с в часове, минути и секунди. Нашите читатели прекарват средно 0:58:25 - почти един час месечно при нас. Благодарим ви! За нас е чест да бъдем най-интересния БГ новинарски сайт.

Според профила на аудиторията на БЛИЦ 49% от феновете на сайта са жени. Най-голям брой от посетителите са между 15 и 44-годишна възраст - те са 72% от посетителите. Групата на 45-54-годишните формира 15% от аудиторията, а читателите над тази възраст са 13%.

32% от посещаващите www.blitz.bg са висшисти със степен магистър или доктор, 5% имат бакалавърска степен или полувисше образование. Със средно образование са 53% от читателите, с основно - 9%, а с начално под 1%, показват данните на "Гемиус".

И САМ ВОИНЪТ Е ВОИН

Blitz.bg не е издънка на семейство от сайтове, а самостоятелен проект. Неговата популярност не се дължи на т.нар. "кух трафик". Въпреки това през последните 6 месеца той отбеляза 36% ръст на посещенията. Общият брой на българите, посетили сайта през изминалия месец декември е 576 680. (Вж. Таблица 4).

Tab_4.jpg
Таблица 4


В "Гемиус" този индикатор се отнася до действителния брой на хората, а не до компютри, куки-та или IP адреси. По този основен показател БЛИЦ убедително изпреварва dariknews.bg, dnevnik.bg, btvnews.bg, standartnews.com, 24chasa.bg, Dir.bg News, trud.bg...
Добави в Facebook



17 коментара

Напиши коментар
покажи следващите 0 коментара