Най-прогресивно развиващият се новинарски портал в България – БЛИЦ, продължава устремения си ход към онлайн върховете. Доказателство за това са резултатите от последния статистически сондаж на най-голямата агенция за проучване на Интернет аудиторията за Централна и Източна Европа Gemius.
С над половин милион реални месечни потребители БЛИЦ заема четвърто място сред новинарските сайтове. С 505 167 уникални посетители БЛИЦ се нарежда зад Vesti.bg, Inews.bg и Dnes.bg , изпреварвайки скъсалия се от кухо самохвалство сайт на &ldquo;24 часа&rdquo;. Само преди месец от Полиграфията разтръбиха как са задминали БЛИЦ с 5000 посещения, докато сега вече втори ден мълчат гузно за признатите и от тях меродавни данни на Gemius. А те са красноречиви &ndash; близо 14 000 реални посетители повече за БЛИЦ пред октомври!<br /> <br /> Нещо повече &ndash; читателите на БЛИЦ продължават да са изключително лоялни и да имат голямо доверие на сайта. Това личи от факта, че всеки от тях е презаредил Blitz.bg 42 пъти, прекарвайки средно по 1 час, 2 мин и 42 сек. За сравнение - потребителите на &ldquo;24 часа&rdquo; са направили средно 22 импресии и са прекарали по 28 минути в сайта, а на Inews.bg дори по-малко &ndash; 13 импресии и 14 мин средно на читател. Традиционно най-посещаваният сайт - Vesti.bg, е бил разглеждан много по-малко от БЛИЦ - само 28 минути.<br /> <br /> Статистиката на Gemius показва и друга много важна тенденция &ndash; БЛИЦ задържа най-дълго време вниманието на читателите. Всяко посещение е продължило средно 7.49 минути, докато за сравнение при &ldquo;24 часа&rdquo; - 5.39 минути. Всеки читател се е връщал на страниците на БЛИЦ средно 8 пъти, а в &ldquo;24 часа&rdquo; - 5 пъти.<br /> <br /> Въпреки драстичния ре-дизайн, който БЛИЦ направи през последния месец, и ще продължи да оптимизира до абсолютно перфектния му вид, най-ексклузивният информационен сайт запази мястото си на най-четените в гилдията. БЛИЦ превъзхожда останалите по редица важни показатели&ndash; брой импресии (21 млн.), средна продължителност на импресия (1.29 минути) и лоялност на потребителите (42 импресии на потребител).