София, България
30 Апр. 2012, 21:55
1584 прочита
0 коментара
БНТ излъчва най-много сериали, шоута и новини с почти нулева гледаемост, показват резултатите на на компанията за медийни изследвания ГАРБ. Най-големите телевизии водят свирепа битка за рейтинги. Всеки се хвали, че неговата продукция е с най-голям зрителски интерес. Идеята на хвалбите е привличането на повече рекламодатели.
Данните на ГАРБ, с която се съобразяват всички показват друго – 1% рейтинг е равно на 75 хиляди зрители. Най-гледано е риалити с 18,1 % гледаемост, равна на 1 милион и 350 хиляди зрители, съобщава <a target="_blank" href="https://www.168chasa.bg/">"168 часа"</a>. <br />
<br />
ИМа и предавания като “Апартаментът” на Марта Вачкова, за които 1% рейтинг е почти непосилна задача. Идеята на нейното предаване не е лоша – приятна обстновка, лични преживявания, спомени и всичко това – от първо лице. Шоуто на Вачкова е събирало и катастрофалните 15 хиляди зрители, което прави общо 0,2 %. <br />
<br />
Добронамереният коментар може да защити актрисата и нейното телевизионно “дете” – 17 часа е кофти време за токшоу. <br />
<br />
Държавната телевизия се добира със зор и до заветните 1,6 % рейтинг на новините и 1,9 % на спорта. Праймтаймът, отреден за “Референдум”, също с усилие докосва към 1,35 % зрителски интерес. <br />
<br />
В същото време в Нова телевизия борят конкурентите с новия сериал “Отплата”. Началото му е добро, но на 24 април също удря дъното с тъжните 2%. Помолени за коментар, от частната медия припряно обясняват, че не могат да си позволят разхищенията на БНТ, която хвърля средства буквално на вятъра. “Не ползваме държавна субсидия, но и за нас има значение какво е качеството на програмите”. <br />
<br />
Гала, чието предаване съвпада с началото на напрегнатия работен ден също събира 0,7% или към 75 хиляди зрители. Съперничи й “Преди обед” на бТВ, което събира почти два пъти повече фенове. Всички останали програми имат към 2% рейтинг. <br />
<br />
Най-любимото предаване е риалити формата “България търси талант” с невероятните си 18,1 %. <br />
“Денис и приятели” едва се докопва до 1 % гледаемост. Шоуто започва доста късно и е възможно това да го нарежда в редичката на губещите. <br />
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Общество
0 Коментара: