“Близу” мами клиентите с ниски интернет скорости, пише “Всеки ден”.
Последната реклама, която фирмата завъртя в телевизионния ефир е върхът на наглостта, коментират интернет спецове. Лаймотивът на рекламния клип е в &ldquo;пъти по-високата скорост&rdquo;, която от компанията уж предлагали на новите си клиенти. Само, че сравнението не е с каква да е интернет технология, а с отдавна остарялата ADSL, казват запознати с интернет тенденциите. ADSL представлява подобрение на широко употребяваната през 90-те години на миналия век dial-up интернет връзка /използване на модем, свързан със стационарен телефон/.<br /> <br /> В същото време напредничавите доставчици на интернет в България започнаха да въвеждат цифрови и оптични пътища за интернет връзка. Технологията на &ldquo;Близу&rdquo; е от преди 10 години и затова фирмата се опитва да въведе в заблуждение клиентите си с по-високи скорости. Запознати с капацитетите за &ldquo;сваляне&rdquo; и &ldquo;качване&rdquo; на информацията в световната мрежа предупреждават, че в рекламата се посочват скорости, валидни само за възможностите на използваните от кампанията уреди./БЛИЦ<br />