София, България
15 Ноем. 2011, 09:36
2826 прочита
0 коментара
“Близу” мами клиентите с ниски интернет скорости, пише “Всеки ден”.
Последната реклама, която фирмата завъртя в телевизионния ефир е върхът на наглостта, коментират интернет спецове. Лаймотивът на рекламния клип е в “пъти по-високата скорост”, която от компанията уж предлагали на новите си клиенти. Само, че сравнението не е с каква да е интернет технология, а с отдавна остарялата ADSL, казват запознати с интернет тенденциите. ADSL представлява подобрение на широко употребяваната през 90-те години на миналия век dial-up интернет връзка /използване на модем, свързан със стационарен телефон/.<br />
<br />
В същото време напредничавите доставчици на интернет в България започнаха да въвеждат цифрови и оптични пътища за интернет връзка. Технологията на “Близу” е от преди 10 години и затова фирмата се опитва да въведе в заблуждение клиентите си с по-високи скорости. Запознати с капацитетите за “сваляне” и “качване” на информацията в световната мрежа предупреждават, че в рекламата се посочват скорости, валидни само за възможностите на използваните от кампанията уреди./БЛИЦ<br />
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
OЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Региони
Шофьор на камион се разсея за минутка под Аспаруховия мост и стана голяма беля
28 Март 2024, 22:14
Региони
Млад джигит лети с над 220 км/ч. по пловдивски булевард, а после... ВИДЕО
28 Март 2024, 22:08
0 Коментара: