С 56-секунден емоционален клип „Мобилтел“ се извини на клиентите си за близо 12-те месеца, в които системата за отчитане и фактуриране на сметките не работеше нормално.
Клипът бе пуснат днес във фейсбук страницата на GSM-оператора.<br /> <br /> &bdquo;Имаше моменти, в които мислех, че няма да се справя, &bdquo;имаше проблеми, имаше забавени фактури, имаше и грешки&ldquo; и &bdquo;работихме много, често и денонощно&ldquo; са част от репликите, които в клипа произнасят действителни служители на оператора, а не наети актьори. В края на клипа всички те се събират във формата на сърце, в което се появяв рекламното лого на компанията.<br /> <br /> Клипът е замислен като извинение към клиентите, много от които не получаваха фактури с месеци заради срив в т.нар. билинг система. Тя последва преждевременното пускане на новата клиентска платформа през есента на миналата година, внедрена в &bdquo;Мобилтел&ldquo; от американската компания &bdquo;Амдокс&ldquo;. От самия оператор първоначално не признаваха, че има генерален проблем, а впоследствие даваха неубедителни обяснения. Проблемите видимо изчезнаха или поне оплакванията намаляха едва през лятото.<br /> <br /> Въпреки видео извинението, много хора коментират във &quot;Фейсбук&quot;, че не би било зле компанията да се извини и под финансова форма. Това лято от &bdquo;Мобилтел&ldquo; направиха редица отстъпки за клиентите със забавени и струпани накуп фактури, като например удължаваха срока за плащане.<br /> <br /> <br /> <br type="_moz" /> <embed src="https://i48.vbox7.com/player/ext.swf?vid=59b8a26e78" quality="high" pluginspage="https://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="400"></embed></object>