Ако един политик иска да получава фалшиви данни, няма нужда да си харчи парите за социологически изследвания, защото цената на едно изследване зависи от това колко души се анкетират. При 1000-1200 души цената на проучването е 15 000 лв., разкри директорът на Центъра за анализи и маркетинг Юлий Павлов.
Парите, които партиите отделят за социологически изследвания, били малко перо в разходите им в предизборната кампания.<br /> <br /> При всички агенции първи, втори и трети били Росен Плевнелиев с 31%, Ивайло Калфин със 17% и Меглена Кунева с 9%. На балотаж отиват Плевнелиев и Калфин,независимо че преди септември Кунева изпреварвала Калфин. Павлов беше категоричен, че в първата тройка не може да има изненади, но ако <br /> <br /> <br /> Кунева отиде на втори тур, тя щяла да има по-малка разлика с Росен Плевнелиев и по-голям шанс от Калфин. Тогава тя би могла да обедини около себе си гласоподавателите на левицата, докато с Калфин това нямало да се случи, той нямало да събере избирателите на Кунева.<br /> <br /> <br /> <br /> ДПС не били решили всички избори у нас, но си придавали тежест, каза още Павлов. Вярно било, че ДПС винаги гласували за победителя, но на тези избори нямало да гласуват за него, категоричен е социлогът. /БЛИЦ<br />