Засега не се стигна до резултати с “Алма Тур”, очаквахме нещо по-конкретно.
Това каза&nbsp;изпълнителният директор на националния превозвач &ldquo;България Ер&rdquo; Янко Георгиев. <br /> <br /> През последните две седмици неведнъж сме предупреждавали туроператора, че ще стигнем до крайни мерки и че ще стопираме полетите им.&nbsp;Не можем да толерираме повече неспазването на погасителния план за задълженията им, отсече Янко Георгиев.<br /> <br /> От думите му стана ясно, че всеки полет трупа нови суми към сега съществуващия дълг на &ldquo;Алма тур&rdquo; в размер на 7 млн. лв.<br /> <br /> Правим всичко възможно руските туристи да се върнат в родината си, увери той. Над 250 руски туристи сме извозили днес въпреки създалата се ситуация, подчерта Георгиев, който заяви, че не приема обвиненията на руската страна към националния превозвач.<br /> <br /> От руския туристически бизнес обвиниха &bdquo;България еър&quot;, че превозвачът нарочно е предизвикал скандала със забавянето на туристите в Бургас. По този начин ги шантажира втори път да плащат за вече купените си самолетните билети. Това твърди пред РИА Новости говорителката на Руския съюз на туристическата индустрия. <br /> <br /> Ирина Тюрина твърди още, че въпреки дълговете &bdquo;България ер&quot; продължавала да работи с &quot;Алма тур&quot;. Нещо повече - предлагала на руските туроператори да сключват договори за покупка на самолетни билети не директно, а само чрез &bdquo;Алма тур&quot;.<br /> <br /> Ще продължим да изпълняваме полети &ndash; за утре са предвидени три до Литва, Латвия и Естония. Планираме допълнителни полети и до Москва, каза той. Разходите за няколкото допълнителни полета ще поемем ние, увери Георгиев. <br /> <br /> Споразумение е най-добрият вариант. Давам думата на &ldquo;Алма тур&rdquo;, каза изпълнителният директор на &ldquo;България ер&rdquo; пред БНТ.<br />