Небесните пришълци засега се криели зад комета
<em>Серхио Тоскано, директор на аржентинския Центъра за астрономически изследвания в Мисьонес, публикува доклад, в който назовава точна дата за посещението на нашата планета на представители на извънземна цивилизация.<br /> </em><br /> Доводите в подкрепа на твърдението, че скоро ще осъществим дългоочакваната среща от трети вид с нашите братя по разум, се базират според Тоскано на кометата C/2010 X1 (Elenin), открита през декември 2010 г. Астрономът внимателно разгледал фотографиите на небесното тяло и твърди, че съвсем ясно видял как зад нея се крият два цилиндъра, пише в. &quot;Стандарт&quot;.<br /> <br /> &quot;Тези цилиндри именно са космическите кораби, които се управляват от пришълците&quot;, коментира своето откритие астрономът пред журналисти. Те ще се крият зад кометата, за да не ги открием ние по-рано от предвиденото. Освен това астероидите им служат за щит. Или пък самата комета е част от гигантски кораб, който се състои от два отсека. С този кораб извънземните пътешестват из Космоса, посещавайки различни планети.&quot;<br /> <br /> По думите на Тоскано същите догадки изказали още миналата година и китайски учени, но информацията била засекретена от Американската космическа агенция. Според него земляните за пръв път ще се срещнат с чуждопланетен разум точно на 10 септември 2011 година.<br /> <br />