БСП смята да заложи на онлайн кампания, която да гарантира силно присъствие на партията в социалните мрежи Фейсбук и Туитър, както и хвалби за социалистите по форумите в интернет. Това според Mediapool предвижда разработената от Антон Кутев предизборна стратегия, която да обхваща глобалната мрежа.
Платформата, разписана от депутата, има две плоскости &ndash; обща политика и политика по места. Идеята на Кутев е левицата да обхване национални местни форуми, най-често медийни, в които се отразява дейността на БСП.<br /> <br /> Във всеки град местната организация на социалистите ще избере между 10 и 15 &ldquo;млади и образовани хора&rdquo;, предвижа още планът на Кутев. Всеки един от тях ще пише в различна сфера. Някои ще имат за задача да хвалят кандидата за кмет на партията, а други да се застъпват пред останалите юзъри за идеите на БСП и &ldquo;да ги обясняват&rdquo;.<br /> <br /> На национално ниво също ще има екип от 15 души, които да следят работата на &ldquo;колегите си&rdquo; и от своя страна да защитават партийните цели във форумите на националните медии.<br /> <br /> Въпреки че според БСП планът им за онлайн кампания, с която да привличат в редиците си младите хора, е особено иновативен, подобни организирани от ГЕРБ онлайн групички, действат вече от няколко месеца.<br /> <br /> Въпреки това според социалистите идеята е креативна и ще донесе успех. Тезите ще бъдат измисляни от условно наречен &ldquo;мозъчен тръст&rdquo;, който ще има за цел да обобщава информацията. За изглаждане на позициите и получаване на пълен синхрон с тези на Изпълнителното бюро пък, координаторите ще се допитват до секторните съвети в партията, които ще обясняват вижданията на социалистите.<br /> <br /> После оформените идеи ще бъдат спускани до представителите на левицата по места, а изпълнението им ще бъде следено.<br /> <br /> В БСП са решили и да подготвят &ldquo;платформа&rdquo; от няколко интернет страници, едната от които вече е готова: https://azprotestiram.com/<br /> <br /> Според идеята на Кутев още БСП ще си създаде профил в Туитър, откъдето да изпраща &ldquo;кратки и ясни послания&rdquo;, както и &ldquo;разрития за ГЕРБ&rdquo;. Също така левицата ще се опита да синхронизира действията си във Фейсбук. &ldquo;Към момента има десетки групи за оставка на Бойко Борисов &ndash; целта ни е да обединим всичко това, за да не се получава такова разпокъсване, а и да имаме реален индикатор за бройки&rdquo;, обясниха от Изпълнителното бюро на БСП.<br /> <br /> Реализацията на проекта ще струва няколко хиляди лева на месец, но окончателният бюджет, който ще бъде одобрен от тясното партийно ръководство, не е ясен, а може и да бъде разширяван.