Ръководителят на европейския клон на „Гугъл“ се извини на потребители и рекламодатели, след като онлайн реклами се появиха редом до екстремистко съдържание в платформата за видеоклипове „Ютюб“, която е собственост на компанията, пише британският в. „Гардиън“, цитиран от БГНЕС.
Мат Бритин, който отговаря за дейността на „Гугъл“ в Европа, Близкия изток и Африка заяви по време на индустриална конференция в Лондон, че иска да използва момента, „за да се извини на всеки, който е бил засегнат“.

Неговите действия станаха необходими, след като редица рекламодатели изтеглиха своите реклами от „Гугъл“ и „Ютюб“ през последните дни.

В края на миналата седмица представители на „Гугъл“ бяха привикани от британските власти, за да обяснят какво смята да направи компанията по отношение на рекламите, които автоматично се прикрепят към екстремистко съдържание в „Ютюб“.