Нова забавна порция от модните коментари на лорд Евгени Минчев за рубриката му "Гилотина" в "Телеграф. Алисия облечена като предястие! В рубриката ми А къде са те сега, се сещам за Алисия. Застигналото я звездно затъмнение в последните сезони на успеха, се разчита и в облеклото и.
Винаги съм смятал че самочувствето от успеха върви за ръка с правилността на визията. Ето тук, певицата показва модно отчаяние, в което линиите се делят на депресивна и хипер еуфорична. Ако следваме езика на цветовете ще осъзнаем, че Алисия ни говори на двата езика едновременно- задъхано-забързана с диалекта на кораловото, крясъци в областта на бикините и пластмасов разврат в огърлиците. Всъщност, харесвам комбинацията на цветовете само ако е част от сьомга с горчица и трюфел. Но като облечено, е достойно само за магазин втора употреба, след като му се постави надпис „не се препоръчва на деца и възрастни”. Прическата е добре бухнал сладкиш, можещ да се сравни със заготовка от белтъци .

Любо - от дядо Стефчо до анцуга

Минал през старомодната стилистика на дядо Стефчо, после през летните провали на Миро, след това в съчувствени опити за модно съвремие, Любо Киров днес е повече от изумителен. Анцунг запраща певеца далеч във времената на борци и мутри , улучвайки по-лъскавите им прераждания и превъплъщения. С нескрита гордост и превъзходство в погледа, певецът позира в синьо и бяло, което би било качество само ако е участник в оркестъра на Емил Димитров "Синьо белите". Памучно-копринената еуфория на Любо е пренаситена от символи, послания и уговорки, пренавиващи бобината на търпение. Без да смятам, че Силата е точно в този анцунг, се чувствам почти захвърлен в оркестъра  от избора на някогашния ми приятел. Какво ли се съдържа в тази чаша, която ако не е Светия Моден Граал, то може да е смеската, накарала Киров да се облече така.

Рангелова и Искра като на ромска сватба

Колкото избори да идват и да си отиват, докато не се направи Моден парламент и правителство на добрия вкус, нещата с едно поколение звезди няма да се оправят. Без да имам точно тях предвид, Искра Радева и Нели Рангелова могат да са част от първите кулоарни разисквания. Ето например Радева, актриса със свежо лице и млада усмивка, е облечена като кума на ромска сватба. Синьо, копринена кордела на врата, огромна расподия в кристалчета и презрамки, с най-нищожно значение. Прическата е точно тази, по която я познаваме от много години а гримът е леко видоизменен към положителен, вероятно заради присъстващият на кадъра  Мис Бони. Нели Рангелова е облечена като участничка в Пирин фолк, но най-вече ми прилича на добре украсено младоженческо легло в скромен хотел. Дантелите и органзата са свършили добра работа, но само ако певицата е булката от сватбата на Искра. Мис/тър/ Бони „прецаква”  кадъра с ежедневната си блуза и елече.

Драго като келнер, Ритон с модни оплаквания

Нека перифразирам Ботев, като възкликна по адрес на кадроприсъствующите тук дует Ритон и Драго Чая. „Защо не съм и аз певец, певец като ритонката. Рокля да си сложа аз, че да ви паднат и бутонките” И ще продължа с Драго, чиято вярност към паралелните модни вселени е забавна. „ Защо не съм и аз  Драганов, що на дрехите се мръщи и е облечен сякаш келнер, в Хаджидагановите къщи.” Това обаче не изчерпва съботния ми порив към критика и се сближавам със Здравко, за когото нямам поетична енергия в момента. Сакото му- купа от сини водорасли, които сричат на семплия си йероглиф , най-приляга според мен на абитуриенти със среден родителски доход. Недостатък на сакото е, че ръкавите откриват изглед към дежурната сребърна бижутерия на певеца. Бялата риза пък прави усилно разкритие, изпод което крещи с бебешки вик друга бляскава суматоха, навярно официалният гердан на Здравко с буквата Z. О , йееее... Не искам да оставя Катя необслужена, затова позволете да обърна внимание на сребърната и блузка, скрепена по средата от прозрачно „гише”, на което може да оставим своите „похвали и оплаквания”. Аз - само оплаквания. Не разбира Драго с комбенизон ли е , или блузката е била част от цирково шапито, което е навлякъл малко преди ефир.