"ШОУ" предрече провала на предаването
Телевизиите вече съвсем очевидно започнаха да ловят с трици маймуни, пардон зрители, но за сметка на това го правят шумно. И bTV, и Нова телевизия се надпреварват да тръбят как програмите им са най-харесвани и най-желани и задължително гледани от над милион души. В същото време обаче от екрана извират пак същите познати до болка лица, които с времето са успели да докажат, че са готови и хонорар да не вземат, само и само &bdquo;да ги дават по телевизора&rdquo;. <br /> <br /> На фона всички риалитита, които стартират през този сезон, имитаторското шоу &bdquo;Като две капки вода&rdquo; сякаш е сигурният &bdquo;победител&rdquo; сред провалените &bdquo;големи надежди&rdquo;. Участията на вътрешноведомствените за Нова телевизия &bdquo;звезди&rdquo; като Джуджи и Жана Бергендорф са напълно рейтингово неоправдани и необясними. Напротив &ndash; единствената причина двете да са там е за да дадат още един повод за рекламиране на спихналите предавания &bdquo;На кафе&rdquo; и &bdquo;Х фактор&rdquo;. Това беше доказано още в първото издание на третия сезон на &bdquo;Капките&rdquo;, като Диляна Маринова-Джуджи стана повод Гала не само да бъде показана в публиката, но и да се появи на сцената, представена от Зуека. Жана Бергендорф, изключително слаба като Фреди Меркюри, пък стана повод за пиар на журиращите във &bdquo;Фактора&rdquo; Мария Илиев и Любо Киров, които просто пак напомниха за себе си. <br /> <br /> <strong>Очевидното лансиране не остана незабелязано от &bdquo;тв маймуните&rdquo;</strong><br /> <br /> &bdquo;Ето как си пробутват кадрите на телевизията, а това, че са много зле, явно няма значение&rdquo;, коментираха разочаровани зрители на страницата на &bdquo;Капките&rdquo; във Фейсбук. <br /> <br /> Тотал щета е и изявата на половинката на Богомил Бонев &ndash; Нона Йотова, която изпя песента си свръхфалшиво. Изявата й предизвика вълна от възмущение в интернет от всички, които знаят, че Нона беше лансирана първо като певица, а после като актриса. По-старите зрители дори помнят, че преди петнайсетина години тя издаде цял албум &bdquo;Синьо безвремие&rdquo;, който беше &bdquo;свръхпопулярен&rdquo; напук на липсата на интерес у публиката. <br /> <br /> У тези, които пък знаят, че Богомил Бонев е главният спонсор на съпругата си и финансира всяко нейно участие, възниква въпросът дали присъствието на Нона в &bdquo;Като две капки вода&rdquo; не е икономически оправдано от гледна точка на бюджета на шоуто. <br /> Логично пълна трагедия бе и изявата на Криско, но пък Нова тв иска да дръпне неговата цъкаща есемеси аудитория на 6- до 14-годишните. За малко по-големите си взеха Азис, който, каквото и да пее, ще го орнаментира по ориенталски. <br /> <br /> Все пак продуцентът Маги Халваджиян пуска в предаването и трима можещи изпълнители &ndash; Филип Аврамов, Милена Маркова-Маца и Ненчо Балабанов, като последният е готвен за новата топзвезда в медията. <br /> <br /> И ако първият и вторият сезон на &bdquo;Като две капки вода&rdquo; действително се радваха на зрителски интерес и предизвикваха емоции, сега прагматичността личи от километри. <br /> <br /> <strong>Формулата на предаването е ясна &ndash; да е евтино,<br /> </strong><br /> да има &bdquo;звезди&rdquo; със сигурни фенове и да е шумно. Щом не предизвиква реален интерес, от телевизията ще повтарят денонощно колко е успешно във всички свои предавания - от сутрешното &bdquo;На кафе&rdquo; до среднощния &bdquo;Телешоп&rdquo;. Аз на мене - ти на тебе... <br /> <br /> Поне така ни увериха още с пилотното издание на &bdquo;Капките&rdquo; от 3 март. Оказа се, че то е отбелязало &bdquo;първия си огромен успех със старта на пролетния телевизионен сезон &ndash; най-обичаното шоу в българския ефир &bdquo;Като две капки вода&rdquo; събра над 30% от всички зрители пред телевизионните екрани в страната през изминалата вечер&rdquo;, похвалиха се от телевизията с прессъобщение. &bdquo;По данни на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere в часовия слот 19:57 - 21:51 Нова e събрала над 1 милион души по време на първия епизод от третия сезон на шоуто и е била най-гледаният телевизионен канал в страната. В същото време втората в класацията телевизия е с дял от аудиторията от около 28%&rdquo;, пише още в съобщението. <br /> <br /> По същото време и от bTV публикуваха... абсолютно същата информация за рейтинга си! &bdquo;Над 1 милион души са гледали първия епизод на MasterChef България по данни на ГАРБ. Броят на зрителите на bTV във времевия интервал 20.00 - 20.59 ч е два пъти по-голям от този на следващата в класацията телевизия&ldquo;, съобщиха от телевизията. От bTV обаче този път са по-обрани в изказванията си и съобщават само сухи данни без допълнителни коментари. От Нова не страдат от излишна скромност. &bdquo;Интересът към третия сезон на &bdquo;Като две капки вода&rdquo; е изключително голям, което говори, че първите два сезона сме си свършили добре работата. <br /> <br /> Местата в залата са запълнени до края на сезона&ldquo;, съобщи продуцентът Магърдич Халваджиян. Нищо, че в залата се влиза само с покани... По време на втория епизод операторите на предаването показаха залата от всички страни и в кадър се появиха работещите в медията, техните роднини и роднините на участниците. Останалите да гледат по телевизора как Азис пее с микрофон, свален до кръста... <br /> <br /> Пагубно за добрия имидж на продуцент на Халваджиян се очертава и <br /> <br /> <strong>рециклирането на проваленото му шоу &bdquo;Ол инклузив&rdquo; под името &bdquo;И аз го мога&rdquo;</strong><br /> <br /> Този път той ще се опита да го направи с официален лиценз, но тотално изчерпаните и втръснали на зрителя от тв участия Алфредо Торес, Иван Звездев, Камен Воденичаров, Петко Димитров, Поли Генова и скучните Жана и Елен Колева не предвещават нищо добро. Те щели да рисуват наопаки Чарли Чаплин, да жонглират с футболна топка от главата до петите, без да я изпуснат, да правят фокуси с гълъби, акробатика...<br /> <br /> Точно както преди Маги твърдеше, че произвелото едва няколко броя &bdquo;Ол инклузив&rdquo; е различно телевизионно забавление - два часа, посветени на цялото семейство &ndash; смях, песни, танци, вариете и цирк на едно място. <br /> <br /> Към този момент bTV е с предимство. MasterChef България печели откъм реален зрителски интерес, а &bdquo;България търси талант&rdquo; крие много неизвестни и съответно може да се окаже, че ще изненада приятно. <br /> <br /> Нова телевизия губи от агресивно налагания образ на &bdquo;първа&rdquo; медия, но ще го разбере фатално след две години. Точно както се случи с bTV, които ближат рани и тепърва ще градят истинска лидерска позиция. <br /> <br /> <strong>Надежда НЕНОВА<br /> <br /> <br type="_moz" /> </strong><br />