Цели 8 млн. лева е похарчила Нова телевизия за &bdquo;ВИП брадър&rdquo;, научи ексклузивно &bdquo;ШОУ&rdquo; от добре информиран източник. Сумата, която е равна на 4 български сериала от по 12 епизода, е рекордна за родните тв стандарти и обяснява неистовото желание на медията да се покаже, че &bdquo;брадъра&rdquo; е най-гледаното предаване в тв ефира изобщо.<br /> <br /> С фалшивите рейтинги на дискредитираната пийпълметрична агенция &bdquo;Нилсен&rdquo; (&bdquo;Медиарисър&rdquo;) шефовете на Нова тв се опитват да спечелят за себе си целия рекламен пазар. Освен нагласените данни те са подчинили и цялата програмна схема на телевизията на &bdquo;ВИП брадър&rdquo;. <br /> <br /> Така Съквартирантите и скандалите им от деня са главна тема в сутрешното &bdquo;На кафе&rdquo; на Гала, а вечер има коментарно студио. Венета Райкова също беше цанена специално за този формат, въпреки че (по нейни думи) продуцентът от страна на Нова телевизия Иво Вандов да твърдял, че нямат нужда от нея. <br /> <br /> Реално обаче предаването не оправдава очакванията нито на създателите си, нито на медийните босове, защото, дори по данните на &bdquo;ведомствената&rdquo; им агенция &bdquo;Нилсен&rdquo; (&bdquo;Медиарисърч&rdquo;), &bdquo;ВИП брадър&rdquo; е изпреварен от &bdquo;Гласът на България&rdquo; по bTV и от турските сериали. <br /> <br /> <strong>Надежда НЕНОВА<br /> <br /> </strong><br /> <br type="_moz" />