От известно време представителите на попфолка масово си направиха профили във Фейсбук
<em>Чалга звездите вече могат пряко да комуникират със своите почитатели и по този начин не само да скъсят дистанцията, но и да спестят разходи за пиари и реклама. </em><br /> <br /> Оказа се, че в социалните мрежи се води люта битка за рейтинг и фенове, като в 90 процента от случаите се използват нечестни методи. Купуването на гледания, трафик, фенове и въобще пазаруването на успех е като фикс идея за родните чалга старлетки и те не жалят средства, за да трупат почитатели &bdquo;на черно&ldquo;.<br /> <br /> Проверка на &bdquo;ШОУ&ldquo; установи, че има специални сайтове и фирми, които предлагат пакети &bdquo;лайкове&ldquo; /харесвания/. Най-евтиният е на цена от 10 лева за 500 фенове. С по-голямата бройка расте и цената - 1000 нови фенове струват 50 лева, 10 хиляди фенове &ndash; около 400 лева, 20 хиляди фенове &ndash; 640 лева...<br /> <br /> Предвид хонорарите на водещите звезди, които са от порядъка на 4-5 хиляди лева, подобни суми изглеждат смешни. Нищо чудно, че Галена, например, има над 250 хиляди фенове, a Преслава над 140 хиляди... В последните месеци обаче манията обхвана и второразрядните певици, които заделят от хонорарите си, за да си купуват &bdquo;слава&rdquo; и &bdquo;фенове&rdquo;.<br /> <br /> <br /> <br type="_moz" />