28 Окт. 2014, 12:06
6073 прочита
2 коментара
От известно време представителите на попфолка масово си направиха профили във Фейсбук
<em>Чалга звездите вече могат пряко да комуникират със своите почитатели и по този начин не само да скъсят дистанцията, но и да спестят разходи за пиари и реклама. </em><br />
<br />
Оказа се, че в социалните мрежи се води люта битка за рейтинг и фенове, като в 90 процента от случаите се използват нечестни методи. Купуването на гледания, трафик, фенове и въобще пазаруването на успех е като фикс идея за родните чалга старлетки и те не жалят средства, за да трупат почитатели „на черно“.<br />
<br />
Проверка на „ШОУ“ установи, че има специални сайтове и фирми, които предлагат пакети „лайкове“ /харесвания/. Най-евтиният е на цена от 10 лева за 500 фенове. С по-голямата бройка расте и цената - 1000 нови фенове струват 50 лева, 10 хиляди фенове – около 400 лева, 20 хиляди фенове – 640 лева...<br />
<br />
Предвид хонорарите на водещите звезди, които са от порядъка на 4-5 хиляди лева, подобни суми изглеждат смешни. Нищо чудно, че Галена, например, има над 250 хиляди фенове, a Преслава над 140 хиляди... В последните месеци обаче манията обхвана и второразрядните певици, които заделят от хонорарите си, за да си купуват „слава” и „фенове”.<br />
<br />
<br />
<br type="_moz" />
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
OЩЕ ОТ РУБРИКАТА
Персони
Актьорът Николай Николаев на 76: Падал съм от сцена, креват, жена, магаре
02 Ноем. 2016, 16:01
2 Коментара: