Радостта от високите рейтинги на медията беше твърде прибързана
<em>Радостта от високите рейтинги на Нова телевизия беше твърде прибързана. Въпреки че като цяло пазарният дял на медията е много близък до този на bTV, програмите на Нова отново са във втората половина на класацията топ 25 за месец март, показват данните на пийпълметричната агенция &ldquo;Медиарисърч&rdquo;. </em><br /> <br /> Най-гледаното шоу на Нова е &ldquo;Като две капки вода&rdquo; с пазарен дял 25 %, колкото е и пазарният дял на &ldquo;Шоуто на Слави&rdquo;. Най-гледаното предаване на bTV пък е концертът &ldquo;Симона и приятели в Свищов&rdquo; с дял 31,4, следвано от &ldquo;Крисия и приятели в Разград&rdquo; с дял 30. &ldquo;България търси талант&rdquo; по bTV е с рейтинг 13,4 и пазарен дял 30,56 %, според данните на Медиарисърч&rdquo;. <br /> <br /> &ldquo;Dancing Stars&rdquo; по Нова телевизия е с рейтинг 7,7 % за аудитория 4+ и пазарен дял 18,4. Преди танцувалното шоу са &ldquo;Съдби на кръстопът&rdquo; с 8,5 % гледаемост и &ldquo;Големите надежди&rdquo; с 8,7 %. <br /> <br /> Най-любимите преди няколко години &ldquo;Комиците&rdquo; и &ldquo;Столичани в повече&rdquo; също са загубили от зрителската аудитория на bTV. Те имат съответно по 11,4 и 12,2 % гледаемост. <br />