"Сървайвър" се завръща в bTV, в ТВ7 ще правят "Музикална ферма"
<em>Есенният тв сезон отсега се очертава като битката на риалитита. По Нова тв паралелно ще вървят &ldquo;Х-фактор&rdquo; и &ldquo;ВИП брадър&rdquo;, bTV ще прави нов сезон на &ldquo;Сървайвър&rdquo;, а ТВ7 готви чисто нов формат, който вероятно ще се казва &ldquo;Музикална ферма&rdquo;.<br /> </em><br /> Новият сезон на &quot;ВИП брадър&quot; тръгва от есента по Нова, съобщиха от медията. Продуцентите от &quot;Олд скуул&quot; вече са започнали активни преговори с редица известни личности, но засега не им &ldquo;връзвало&rdquo; особено. Паралелно с воайорското риалити ще върви и музикалното &ldquo;Х-фактор&rdquo;. Водещият и менторите обаче ще бъдат обявени малко преди старта на шоуто, но вече е ясно, че за формата ще работи екипът на &ldquo;Като две капки вода&rdquo;.<br /> <br /> Когато преди година от Нова тв обявиха, че пак ще има &ldquo;Биг брадър&rdquo; и че отново ще го прави Нико Тупарев, стана ясно и че &ldquo;Х-фактор&rdquo; отпада от програмната схема, въпреки подписания договор за втори сезон. &ldquo;Не можем да издържим финансово на два големи проекта, затова засега изоставяме музикалния формат&rdquo;, каза тогава за &ldquo;ШОУ&rdquo; високопоставен източник от телевизията. През 2012 г. беше разтрогнат и договорът с изпълнителния продуцент на музикалното риалити - &ldquo;Паприка латино&rdquo;, заради което сега то ще бъде правено от &ldquo;Глобал вижън&rdquo;. &ldquo;Сега финансовото състояние на Нова тв е далеч по-стабилно. Ръководството на телевизията доби смелост от миналия сезон и реши да рискува с два риалити формата едновременно. Въпреки че <br /> <br /> <strong>бюджетите и на двете предавания са драстично намалени<br /> <br /> </strong>сметката може и да се окаже вярна&rdquo;, каза пред &ldquo;ШОУ&rdquo; отново високопоставен източник от телевизията. <br /> Конкуренцията от bTV пък ще удари с нов сезон на &ldquo;Сървайвър&rdquo;. &ldquo;Евтим Милошев вече обиколи доста локации и май се е спрял на Коста Рика. Тук въпросът е дали ще има физическо време да заснеме предаването така, че да стартира в ефир едновременно с &ldquo;врага&rdquo;, казаха за &ldquo;ШОУ&rdquo; медийни експерти. <br /> <br /> bTV нямало да удари с музикален формат, защото тази пролет мина вторият сезон на &ldquo;Гласът на България&rdquo;. &ldquo;България търси талант&rdquo; пък е невъзможно да влезе в конкуренция с &ldquo;Х-фактор&rdquo;, тъй като и двете предавания са собственост на &ldquo;Фриментал&rdquo;. Според позиционираната в Лондон компания, няма как две от техните предавания да бъдат излъчвани едновременно в конкурентни медии. <br /> В ТВ7 пък ще правят нещо като музикален вариант на &ldquo;Къртицата&rdquo;. &ldquo;Музикална ферма&rdquo;, както вероятно ще се нарича бъдещото риалити, ще е микс от елементи на &ldquo;Стар академи&rdquo;, &ldquo;Биг брадър&rdquo; и &ldquo;Пълна промяна&rdquo;. <br /> <br /> <strong>Забравени любимци ще се конкурират с млади таланти<br /> </strong><br /> в продължение на 7 седмици за титлата любимец на публиката и евентуално - договор с музикална компания. За успешната реализация на &ldquo;Музикална ферма&rdquo;, която също като &ldquo;Къртицата&rdquo; е по италиански лиценз, пак ще се грижат Ники Николов и продуцентите Иван и Андрей. За музикалната част обаче &ldquo;опосумите&rdquo; са наели и бившия главен редактор на &ldquo;Х-фактор&rdquo; Николай Йорданов. Той има опит и с правенето на &ldquo;Великолепната шесторка&rdquo; и &ldquo;България търси талант&rdquo;, когато е работел за братя Халваджиян. <br /> <br /> В същото време от есента се очаква и голямото завръщане на &ldquo;Антенна груп&rdquo; в България. Гръцката компания се опита отново да влезе във владения на Нова телевизия. Тиодор Киряку обаче е предложил на шведските й собственици едва 1/5 от 620 млн. евро, за които преди пет години им я продаде. <br /> <br /> Въпреки че сделката за Нова пропадна, &quot;Антенна&quot; не са се отказали да атакуват лидерските позиции на българския медиен пазар. Сега Киряку преговаря с друга голяма телевизия и вече е демонстрирал амбициите си да я направи най-бързо развиващата се електронна медия у нас. &quot;Антенна груп&quot; планира да инвестира в телевизионни продукции в целия регион и в съседните страни, официално заяви директорът на &quot;Антенна&quot; Тиодор Киряку на срещата на бизнес лидерите от Югоизточна Европа в Черна гора в края на май. Той вярва, че Балканите могат да станат център на тв шоу бизнеса за целия свят. <br />